ابــــراز عشــق...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





اینجا  " ایــران " است

کــهــ در ان مــردان برای ابــراز عشــق به جــای گفتــن

( دوستــت دارم )

می گــوینــد " خونــهــ خــالی دارمـــ "

 



نظرات شما عزیزان:

ᵔᴥᵔ World Of ℒ❤√ℯ
ساعت19:11---6 آبان 1392
من غرورم را مدیون بارانم هنوز

باران را سپاس که پنهان کرد اشک هایم را

باران را سپاس که آبرویم را خرید تا نفهمند آدم ها

که من از تنهایی نیست که قدم می زنم

من زیر باران رفتم تا که آسوده خاطر ببارم

بی آنکه بترسم از نگاه کسی….

به سلامتی باران که حفظ کرد غرورم را

سر می کشم جام وفا را امشب...


ava
ساعت10:44---5 آبان 1392
سنگینی این ثانیه ها

امانم را بریده ...

این سختی ها می گذرند ...

اما...

از روی پل هایی که رویاهای من

به زیر آوار آنها مدفون می شوند ...!
برای نجات رویاهایم
به شوک نیاز دارم ...

شوکی از جنس

احساس و دستان او


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 23 / 7 / 1392برچسب:, | 17:47 |


Ɖɛƨιɢиɛя